Wednesday, July 22, 2009

Rumah Burung Walit



Gambar rumah burung walit ni aku dah ambil dalam bulan Mei 2009. Lambat sikit nak process sebab macam biasalah, tiap-tiap hari sibuk kat opis. Kepala pun berserabut ngan kerja yang tidak pernah putus ni,lagi-lagi kalau time audit dah nak sampai.

Ikutkan plan, memang dalam bulan Mei, aku tak nak keluar pergi ambik gambar, tapi bila pak sedara aku dah call, ajak shoot gambar rumah burung walit syarikat dia, teruja lak aku... yela.. lagipun ni lah peluang nak shoot untuk corporate client. Otak kena asah macam mana nak buat corporate profile untuk client nanti. Tapi kali ni aku buat free untuk pak sedara aku sebagai buah tangan dari aku... sebab masa pun tak ada sangat, ala kadar ajer aku buat, sebab aku tak pelan betul2 nak ambik.. next time i will do better...

Rumah burung walit ini diusahakan oleh Walit World Sdn Bhd. Lokasi rumah burung walit ini terletak di Tanjung Agas dalam daerah Port Dickson, Negeri Sembilan. Walit World Sdn Bhd juga menyediakan peluang pelaburan kepada individu-individu yang berminat untuk menceburi bidang ini.Untuk maklumat lebih lanjut, sila lawati http://worldofwalit.blogspot.com/

Pihak penganjur juga mengadakan seminar untuk bakal-bakal pelabur menerangkan secara lengkap aktiviti perniagaan yang dianjurkan mereka. Tempat penginapan & dewan seminar disediakan oleh pihak pengajur di resort milik mereka iaitu PDS Resort (www.pds.com.my) yang terletak di Tanjung Agas, Pasir Panjang, Port Dickson.


No comments: