Monday, April 6, 2009

1st Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2009

Pagi-pagi lagi aku dah bekejar ke Putrajaya dari Wangsamaju, malam sebelum tu balik kat pukul 3 pagi sebab lepak ngan geng photographer. Every friday night I will attend TT session with my photographer friends unless I have other important thing to attend.

Aku tak ingat pukul berapa bertolak dari rumah (maybe around 7.30am), tapi sampai di Putrajaya dekat 8.00 pagi. Itu pun belon pun dah berlepas kat udara. Jadi terpaksalah menunggu sampai ke petang. Sampai kat kawasan berlepas, aku lihat lebih separuh pengunjung bawa DSLR, mungkin memasing teruja nak ambik gambar belon panas agak nyer.. hihihi...

Macam biasa, event macam ini tak payah nak plan ngan kekawan, sebab ngan sendiri akan berjumpa ngan kekawan photographer yang lain. I met my fellow photograpers here such as hakimjury, jidin, engku (best giler merasa D3 with 70-200 2.8 lense), shazar, ajim, amyrol & ramai lagi... (sorry guys if I forget to put your name here)...

So these the pictures.... enjoy.....









thank to shazr for taking my picture...




Goku mengeluarkan apinyer - gambar ambil tak segaja..


antara photographer... atuk & errr.... yg lain dah lupa nama ler... hahahaha...



5 comments:

TOK Wan said...

SUPERB BRO!!!!!

Lu dah byk improve.....aku respect dan impressed giler..... alhamdulillah dari seorg yg asyik dgn numbers rupenya ada skill terpendam.. (aku ni hanny yg komen)

Silver Picture said...

hihihi.. thanks honey... (hidung aku tgh kembang ni... hihihi..)

Unknown said...

nice.
tapii..... kurang gambo aweks la
hahahaha

Silver Picture said...

next time aku pos gambo aweks banyak2.. hihihi

flush said...

gmbr goku terbaikk, walaupun tak sengaja..