Sunday, April 12, 2009

Perhimpunan Aman Malaysia 2009 di Stadium Melawati Shah Alam Selangor Malaysia

Pada 10/1/2009, aku telah menuju ke Stadium Shah Alam untuk merakam salah satu peristiwa penting yang berlaku di negra ini. Perhimpunan ini adalah untuk menyatakan penentangan pencerobohan Israel ke atas negara Palestine yang berdaulat. Perhimpunan ini juga adalah tujuan untuk mengumpul dana-dana untuk mangsa-magsa kekejaman tentera Israel...

Seperti biasa, aku terserempak kawan fotografer yang aku kenali dari forum-forum fotografi seperti, Ajim, Kukubesi, Ian Ahmad, Lyzarus & ramai lagi.

Ini adalah gambar-gambar sebahagian dari peristiwa tersebut












Masyarakat antarabangsa berdoa untuk kesejahteraan & keselamatan umat Islam di Palestine




Seorang ibu yang perihati terhadap pembunuhan bayi-bayi Palestine yang tidak berdosa oleh tentera Israel

Ini saudara aku, seorang Newscaster TV9... saper yang rajin tengok berita TV9 mesti boleh cam dia, kat belakang tu adalah Ajim....

8 comments:

flush said...

kata sepupu.. tp hidung mmg tak sepupu la ko.. hahaha..
makin journalist gmbr2 ko.. terbaik bro..

Silver Picture said...

thanks bro.. bukan sepupu, pangkat mak sedara.. aku dgr dia dah pindah ke astro awani...

abahfateh said...

nice photos... sekali tengok dah dapat ceritanya..

fuad said...

boleh aku panggil ko abg sedara tak sirreh...

Silver Picture said...

abahfateh - thanks bro for visting my blog, next time aku nak buat cerita panjang sikit, supaya penyampaian lagi bermakna...

fuadtopa - thanks bro for visiting my blog, siut ajer ko... hahahaha... dia ni pankat mak sedara aku daa... kekeke..

acai said...

waaaa, asal ko tak kenal kan aku kat mak sedara ko sirreh,hahahah..waa, sejak pakai D90 ni gambar mmg makin mantaplah bro!! tahniah dari aku..terus maju kedepan sirreh!!

Silver Picture said...

hahaha... nasib baik ko dah kahwin acaii.. hihihi
gmbr kat atas tu masih pakai d40x ler... hihihi

HaNaMiChi said...

0it.. kirim salam kat 'saudara' k0 tu.. hehehe