Sunday, August 23, 2009

Metro Vs Green Outing - Kuala Lumpur


Minat aku pada photojournalism & travel photography memang masih menebal lagi. Bagaimanapun, peluang aku untuk mempraktikkan & belajar genre yang aku minati terbatas disebabkan kesibukan-kesibukan aku di pejabat. Tetapi, sebagai seorang peminat photography yang tulen (aku rasa lah.. hihihii...) segala genre di dalam photography sepatutnya tidak aku lepaskan peluang. Sekiranya anda dapati, kebanyakan entry2 di dalam photoblog ini menunjukkan hasil-hasil dari shoot model. Sebenarnya banyak aktiviti photography yang meliputi pelbagai genre aku mengaktifkan diri tetapi kesempatan aku ingin bercerita di dalam blog ini amat terbatas disebabkan kesibukan masa. Lagipun malas nak edit.. hahahaha

Pada 15hb Ogos 2009 yang lepas, saya menghadirkan diri di dalam outing yang di anjurkan oleh saudara Rashdi Amin atau lebih dikenali di kalangan photographer sebagai Paveyhack. Cuma outing kali ini tiada pembayaran perlu aku keluarkan kerana gambar aku telah terpilih sebagai pemenang di dalam outing yang pertama yang dianjurkan oleh beliau di Putrajaya. Kalau anda nak melihat gambar yang dulu boleh pergi ke link ini DF Potraiture Outing With Napie & Paveyhack Walaupunbagaimana pun, aku hanya sempat  menghadirkan diri untuk first session. Second session tidak dapat join kerana ada hal-hal tertentu yang tidak dapat aku elakkan. (p/s: kena tolong kawan2....)


Outing kali ini, banyak benda yang aku perolehi & sekiranya anda dapati gambar aku kali ini berbeza sedikit dari yang dulu kerana aku tengah berekseperimen ngan kaler & konsep aku....

No comments: