Wednesday, August 26, 2009

Uqail's Birthday Party

Banyak sangat program shoot gambar, sampai tak tahu nak update kat blog yang mana satu patut di dahulukan... hihihihi sorry guys...

Pada 8 Ogos 2009, aku dia ajak oleh sahabat aku Amir (kayimagez.blogspot.com) sebagai second photographer. Thanks bro ajak aku shoot. Majlis harijadi ini dibuat khusus untuk Uqail adalah anak kepada pasangan Marwan &Ubai menyambut harijadi yang ke 3. Majlis ini diadakan di Bianco Damansara. Aku & Amir memang enjoy ambik gambar kat sini sebab banyak makanan yang sedap-sedap... hahahaha... Lagipun seronok sungguh ambik gmabar gelagat Uqail yang pandai sangat posing depan camera. Kalau jadi model iklan TV pun memang boleh. Majlis ini memang meriah, oleh itu enjoylah sedikit buah tangan dari aku ni...

2 comments:

@mmw@t@n said...

sirreh, gambo tuan hamba sudah bertambah hebat... huhuuhuh..

Silver Picture said...

hihihi... tima kasih tuan hamba... gambar2 tuan hamba pun hebat lagi dri gambor hamba ni...hihihi

p/s: TT Rome jom... kikiki...