Friday, August 14, 2009

Shah Alam - Outdor Photoshoot


Minggu lepas, 8 & 9 Ogos 2009 (sabtu & ahad), boleh dikatakan minggu yang sibuk. Hari sabtu sebelah pagi aku pergi ke Midvalley sebab terdapat Pameran Pengantin 2009. Sebelah petang lak ada job kat Damansara, shoot untuk birthday party. Hari Ahad nyer lak aku gi shoot model kat Shah Alam. Ini pun Kuzi yang jemput & memang aku pun tiada program waktu tu. Dua-dua event hari sabtu tu akan aku ceritakan pada post aku yang akan datang.

Shoot model kali ini di anjurkan oleh saudara Kuzi dari forum DuniaFotografi.com. Keseluruhan program kali ini telah ditaja oleh beliau. Tiga orang model bidan terjun iaitu rakan-rakan beliau. Shoot kali ini di lakukan di Taman Warisan Shah Alam. Bersebelahan PKNS Shah Alam. Tidak banyak sangat untuk bercerita mengenai outing kali ini. Cuma yang aku bereksperimen adalah editing sahaja...

No comments: